تولید نایلون تجزیه پذیر

تولید نایلون تجزیه پذیر در ایران طی چند سال گذشته با استقبال خوبی همراه بوده است و چون مواد مصرفی این محصول اغلب در داخل کشور تولید می شود می توان این محصول را با قیمت ارزان نسبت به کشورهای دیگر تهیه کرد.
خوشبختانه بسیاری از فروشگاه ها، میادین میوه و تره بار و ادارات مختلف، رویکرد خوبی نسبت به نایلون های تجزیه پذیر داشته اند که این عامل در طولانی مدت باعث بهبود محیط زیست خواهد بود و ما از این بابت به خود افتخار می کنیم که جزء معدود شرکت هایی هستیم که در این مسیر گام برداشته ایم.

تولید نایلون تجزیه پذیر

تولید و مواد نایلون های تجزیه پذیر یا زیست تخریب پذیر:

نایلون های تجزیه پذیر یا زیست تخریب پذیر

برای تولید نایلون تجزیه پذیر پایه گیاهی باید از مواد پلیمر گیاهی که اغلب بر پایه ی نشاسته میباشد و مقداری پلی اتیلن استفاده شود.

هر ساله با وجود مشکل ناشی از افزایش کیسه های پلاستیکی، کیسه های پلاستیکی تجزیه پذیر یک راه حل عالی به نظر می رسد و به شکلی طراحی شده اند که بعد از زمان کوتاهی اثری از آن باقی نماند.

همان طور که مستحضر هستید نایلون های پلاستیکی صدها سال طول می کشد که در محیط زیست تجزیه شود و این امر تبدیل به یک معضل بزرگ در محیط زیست شده است که آینده گان و محیط زیست را با خطر جدی مواجه کرده است ولی این محصولات (کیسه های تجزیه پذیر) این قابلیت را دارد که طی شش ماه تا دو سال بعد از قرار گرفتن در محیط زیست کاملا” تجزیه و به خاک تبدیل می شود.

تولید نایلون تجزیه پذیر:

تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر به شکل های مختلفی ساخته می شود و به شما امکان می دهد تا کیسه ها پس از مدت زمانی کاملا تجزیه شود که در اینجا به دو مورد اصلی آن می پردازیم:

  • نایلون گیاهی: این کیسه ها از مواد مشتق شده از گیاهان تجدید پذیر که عمدتا بر پایه نشاسته می باشند ساخته می شوند که باعث می شود این پلاستیک ها کاملا زیست تخریب پذیر و کمپوست شوند که برای اسید پلی گلیکولیک (PGA) و پلی لاکتیک (PLA) محیط زیست مضر نمی باشند.
  • کیسه پلاستیکی تخریب پذیر: این کیسه ها در حقیقت همان کیسه های پتروشیمی معمولی می باشند و تنها تفاوت آن تخریب پذیری (بین 2 تا 5 سال) با استفاده از افزودنی هایی می باشد که در حین تولید به آن اضافه می شود و موجب شکستن ملکول ها و تیدیل به ذرات کوچک می شود.
    اگر چه کیسه های زیست تخریب پذیر در زمان کوتاهی کاملا” متلاشی می شوند اما برای تجزیه نیاز به دو عنصر اصلی دارد که باید در معرض اکسیژن و نور باشد.

تولید نایلون تجزیه پذیر با استفاده از پولیمر های گیاهی به یک مرکز تولید نایلون های سبز (تجزیه پذیر) تبدیل شده است. پولیمر های گیاهی این مجموعه منحصر به فرد بوده و از طرف موسسات بین الملل و ایران مورد تایید و استاندارد می باشد.

تولید نایلون تجزیه پذیر

 

نایلکس فروشگاهی تجزیه پذیر با عرضه مستقیم از کارخانه

کیسه های زیست تخریب پذیر امروزه به پلاستیک های سبز مشهورند زیرا این پلاستیک ها قابل تجزیه در محیط زیست می باشند. برخی از کشورها ممنوعیت کیسه های پلاستیکی را صادر و اجرا کرده اند. آنها نگرانی بی مورد ندارند زیرا کیسه های پلاستیکی دور ریخته شده آلودگی زیادی در جهان ایجاد می کند.

ما سالها تجربه در ساخت پولیمرهایی زیست تخریب پذیر با پایه گیاهی داریم و از این مواد در ساخت پلاستیک تجزیه پذیر استفاده می کنیم و این محصول را با نام نایلکس یا نایلون گیاهی به مشتریان خود با قیمت رقابتی ارائه می دهیم.

برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان؛ کیسه های گیاهی را مناسب برای کاربردهای تبلیغاتی و صنعتی در سبک ها و اندازه های مختلف و همچنین راه حل های سفارشی این محصولات تولید می کنیم. ایجاد مشارکت با مشتریان و مشاغل که با آنها کار می کنیم چیز هایی هستند که به آن ارزش زیادی قائل هستیم.

برای خدمات چاپ بر روی نایلکس فروشگاهی و تبلیغاتی تجزیه پذیر، از مدرن ترین دستگاه چاپ هلیو سیلندر مرکزی استفاده می شود که در ماندگاری رنگ و کیفیت آن بسیار تاثیر گذار است.

نایلکس فروشگاهی تجزیه پذیر

 

نحوه سفارش محصول:

همان طور که می دانید قیمت این محصول در بازار کمی گران تر از نایلون پلاستیکی خرید و فروش می شود، اما این قیمتها ،قیمتی است که توسط مشتری خریداری شده است و کسانی که قصد تجارت و خرید و فروش این محصول را دارند می توانند با این مجموعه تماس گرفته و با قیمت ارزان، اطمینان از کیفیت و با ضمانت تجزیه پذیری خریداری کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *