عرضه نایلون تجزیه پذیر

عرضه نایلون تجزیه پذیر به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق نمایندگی های معتبر فروش انواع نایلون در سراسر ایران انجام می پذیرد.

امروزه در ایران کارخانه های زیادی در زمینه تولید انواع نایلون های تجزیه پذیر با فرمولاسیون های مختلف در حال اجرا می باشند.

در تولید این نوع محصولات از مواد اولیه با منشاء گیاهی و پلیمری غیر نفتی  و همچنین کیسه های معمولی با قابلیت تخریب استفاده می شود.

به طوری که مزیت های استفاده از این نوع پلاستیک های و نایلون های تجزیه پذیر، در مقایسه با پلاستیک های نفتی به وضوح برای مردم آشکار شده است.

صادرات نایلون و نایلکس تجزیه پذیر

مزیت های نایلون تجزیه پذیر

عرضه نایلون تجزیه پذیر

مزیت های استفاده از نایلون های تجزیه پذیر:

  • سازگاری با محیط زیست
  • تهیه شده از منابع اولیه تجزیه پذیر
  • عدم وابستگی به مواد اولیه نفتی
  • بدون هیچ گونه آثار تخریبی بر محیط زیست بعد از تجزیه شدن در خاک
  • مصرف انرژی کمتر در فرآیند تولید

در حال حاضر ساخت نایلون های تجزیه پذیر تولید شده بر پایه گیاهی در مصارف مختلف صنعتی و هم چنین در بین خانواده های ایرانی دیده می شود اما هنوز آگاهی های اجتماعی نسبت به برخی کشور ها، برای جایگزین کردن کیسه های زیست تخریب پذیر به جای کیسه های معمولی بسیار کم است.

عرضه نایلون تجزیه پذیر

کیسه های زیست تخریب پذیر

عرضه نایلون تجزیه پذیر تولید شده در کارخانه های مختلف ایران از طریق نمایندگی های فروش معتبر و سایت ها و سامانه های اینترنتی معتبر مختلفی در حال اجرا می باشد.

فروش نایلون تجزیه پذیر از طریق سایت های فروش اینترنتی می تواند با قیمت مناسب تری برای مشتری انجام پذیرد.

کیسه های زیست تخریب پذیر موارد کاربردی بسیاری در صنایع مختلف و همچنین در بین خانواده‌های ایرانی از آن خود کرده است، از این رو بازار فروش این محصول بسیار پر رونق و پرطرفدار است.

قیمت نایلون تجزیه پذیر

عرضه نایلون تجزیه پذیر

قیمت نایلون تجزیه پذیر تولید شده بر پایه های گیاهی و نایلون تخریب پذیر اکسو در کشور به دلیل تولید انبوه در کارخانه های تولیدی با قیمت بسیار خوبی عرضه می شود و با تلاش مسئولین دولت و آگاهی های اجتماعی براحتی می تواند جایگزین کیسه های پلاستیکی شود.

مشتریان گرامی می توانند برای خرید نایلون تجزیه پذیر از طریق همین مرکز، به صورت مستقیم این محصول را از کارخانه تهیه نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *