امروزه برخی کارخانه های تولیدی با مشارکت و همکاری با محیط زیست اقدام به تولید پلاستیک های تجزیه پذیر می کنند تا سازگار با محیط زیست باشد. گروه تولیدی آراد نایلکس،یکی از بهترین و معتبرترین تولید کنندگان و فروش نایلکس رکابی سفید می باشد که این محصول را با مواداولیه نو و با کیفیت بالا و تجزیه پذیر و قیمت پایین در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار می دهد.

گروه تولیدی آراد نایلکس انواع نایلکس رکابی را در طرح ها و اندازه های مختلف به صورت عمده توزیع و پخش می نماید.

فروش انواع نایلکس رکابی سفید

نحوه تولید نایلکس رکابی

نحوه تولید نایلکس رکابی تمام محصولات پلاستیکی نایلون از جمله نایلکس رکابی نیز از مواد اولیه پتروشیمی تهیه وتولید می شود که قیمت نیز بر اساس استفاده از مواد اولیه بکار رفته در آن تعیین می شود در بعضی کارخانجات تولیدی از مواد اولیه ضایعاتی استفاده میکنند، که به نایلون درجه دو معروف می باشند .

در تولید نایلکس مواد اولیه پتروشیمی را داخل قیفی ریخته که این قیف مواد اولیه را به سمت سیلندر و همچنین المنت ها هدایت کرده که باعث مشود مواد اولیه ذوب گردد و بعد از آن توسط چرخش ماردون به دای هدایت می گردد، دای مواد اولیه را به یک لایه بسیار نازک نایلکسی تبدیل می کند که به سمت بالا هدایت می گردد در این فاصله نایلکس سرد و خنک می شود و دیگر به هم نمی چسبند.بعد از مراحل قید شده نایلکس آماده است تا به مصرف برسد.

شرکت تولیدی نایلکس رکابی سفید

شرکت تولیدی نایلکس رکابی سفید گروه تولیدی آراد نایلکس صادر کننده نایلکس رکابی با ابعاد نایلکس رکابی و اندازه های مختلف دیگر و با در نظر گرفتن نیاز مشتریان عزیز، صورت می گیرد و این اطمینان خاطر را به عزیزان می دهد که پلاستیک با کیفیت و در اندازه های استاندارد و طرح های جذاب و همچنین طرح های سفارشی را به آنها ارائه می دهد،و از نظر قیمت بسیار مناسب نیز می باشد. عرضه نایلکس رکابی ساده و همچنین تبلیغاتی عمده در مجموعه آراد نایلکس در طرح های مختلف و همچنین کاربری های متفاوت به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

مشتریان گرامی با مراجعه به سایت این مجموعه ، ضمن دریافت مشاوره در مورد موجودی، نوع و اندازه نایلون های درخواستی می توانند سفارش خود را ثبت نمایند و در اسرع وقت سفارش خود را دریافت کنند. مجموعه تولیدی آرادنایلکس افتخار دارد کهنایلکس رکابی با کیفیت و استفاده از مواد درجه یک و تجزیه پذیر در تولید آنها ،را با قیمت پایین نسبت به بازار های مشابه خدمت مشتریان عزیز خود ارائه دهد.همچنین این مجموعه علاوه بر توزیع پلاستیک در بازار داخلی،در زمینه صادرات آن به بازار های خارجی نیز فعالیت دارد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *