قیمت روز نایلکس

قیمت روز نایلکس یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که به مشتریان این محصول کمک می کند تا براحتی خرید و فروش خود را انجام دهند و به همین منظور تولید کنندگان طبق آخرین قیمت مواد اولیه، قیمت انواع نایلکس رکابی، شیری، کیسه فریزر، نایلکس دسته دار سفید و …. را اعلام می کنند که این نرخ ها در شرایط نواسانات ارزی بالا و پایین می شود.

قیمت روز نایلکس

تفاوت انواع نایلکس در چیست؟

انواع نایلکس با توجه به مصرف؛ در شکل، رنگ و اندازه های مختلفی تولید می شود و همچنین مواد بکار رفته در آنها متفاوت می باشد. به طور مثال نایلکس دسته دار سفید به صورت شفاف تولید شده و محتویات داخل آن براحتی دیده می شود اما نایلکس شیری با اضافه کردن مستربچ به رنگ شیری تولید شده و محتویات داخل آن براحتی دیده نمی شود.

مواد تشکیل دهنده نایلکس بیشتر از مواد پلی اتیلن سنگین است اما فرمول ترکیب مواد در محصولات مختلف آن متفاوت است. نایلکس سفید شفاف، شیری، نایلکس رنگی، کیسه زباله، کیسه فریزر، سفره یکبار مصرف و … از جمله انواع نایلکس می باشد.

مرکز فروش نایلون در تهران

فروش نایلکس به قیمت روز بازار

لیست قیمت نایلکس هر چند روز یکبار بروز می شود و جهت مشاهده این تغییرات می توان به فروشگاه های اینترنتی و با تماس با مشاورین شرکت های تولید کننده اطلاع حاصل کرد و همچنین با استفاده از فضای اینترنت می توان برندهای مختلف را شناخت و سایر محصولات موجود را در زمان کمی خریداری کرد. مرکز فروش نایلون در تهران نیز یکی از بازارهای اصلی محصولات پلاستیکی در کشور را تشکیل می دهد.

کارخانه پلاستیک دسته دار اصفهان و شیراز، نایلون اغوش، نایلکس چتر روز، نایلون فدک، البرز پلاست قزوین، شرکت البرز نایلون لاله، آراد نایلکس و … از جمله شرکت هایی هستند که در اقصی نقاط کشور انواع نایلون و نایلکس را تولید می کنند.

عوامل موثر در قیمت گذاری پلاستیک دسته دار

عوامل بسیاری در قیمت انواع پلاستیک دسته دار تاثیر گذار می باشد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

  • قیمت مواد اولیه پلاستیک
  • کیفیت محصول
  • قیمت عمده نایلکس
  • نایلکس ارزان با مواد ترکیبی یا درجه دو

خرید نایلکس گیاهی

انواع سایز پلاستیک دسته دار

پلاستیک دسته دار تقریبا” در تمامی مغازه ها و فروشگاه ها کاربرد دارد و هر صنفی با توجه به مصرف خود سایز مورد نیاز خود را خریداری می کند. نایلکس دسته دار در 5 سایز اصلی همیشه تولید می شود:

  • سایز 35*25
  • سایز 40*30
  • سایز 47*37
  • سایز 55*45
  • سایز 65*55

سریع ترین راه تهیه انواع پلاستیک دسته دار

سریع ترین راه تهیه انواع پلاستیک دسته دار در خرید های جزعی فروشگاه های پلاستیک و ظروف یکبار مصرف است که در سطح شهر به راحتی قابل دسترسی می باشند و در هر محله ای یافت می شوند و اما خرید عمده انواع نایلون و نایلکس را می توان در زمان کمی، با جستجو در اینترنت تولید کنندگان آن را پیدا کرد و به صورت آنلاین و به قیمت روز نایلکس اقدام به خرید محصول مورد نیاز نمود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *