تولید نایلکس در اندازه های مختلف

امروزه از نایلون و نایلکس به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می شود که در نوع خود بی نظیر است و با توجه به قیمت نایلکس تبلیغاتی که از بقیه کیسه های پلاستیکی چاپدار ارزان تر می باشد این محصول را به نسبت دیگر کیسه های مشابه خود متمایز ساخته است.

قیمت نایلکس تبلیغاتی

تهیه کیسه پلاستیکی در طرح های در خواستی

برای تهیه کیسه پلاستیکی راه های متفاوتی وجود دارد که یکی از آنها مرکز فروش نایلون در تهران می باشد که می توان انواع نایلون خام، نایلون دسته دار کیلویی، نایلکس دسته رکابی رنگی، نایلون رولی و انواع نایلکس را به همراه چاپ نایلون فروشگاهی در طرح های در خواستی سفارش داد.

علاوه بر نمایندگان شرکت ها در مراکز فروش ماننده بازار تهران برای سفارش عمده می توان به صورت مستقیم با شرکت های تولید کننده در ارتباط بود که در این صورت می توان با قیمت ارزان تری سفارشات خود را تهیه نمود.

نایلون خام

فروش نایلکس تبلیغاتی با نازل ترین قیمت ها

همان طور که گفتیم قیمت نایلکس بسیار پایین تر از بقیه محصولات کیسه ها ماننده نایلون، کیسه های کاغذی، کیسه های پارچه ای و … به شمار می رود که دلایل مختلفی مثل نازک بودن، تعداد در کیلو بیشتر و قیمت ارزان آن می باشد و به این دلایل تقاضا برای این محصول در دنیا بیشتر از سایر محصولات مشابه می باشد.

فروش نایلکس تبلیغاتی و فروشگاهی نیز با نازل ترین قیمت ها توسط تولید کننده نایلکس انجام می شود به طوری که بیشتر فروشگاه ها سفارشات خود را به کارخانه های تولیدی داده و تولید نایلکس به همراه چاپ روی آن به صورت همزمان انجام می گیرد و قیمت تمام شده آن را بسیار پایین می آورد.

فروش نایلکس تبلیغاتی

تولید کیسه پلاستیکی در رنگ های متنوع

سرمایه گذاری های بسیاری در تولیدی ها و کارخانه های تولید نایلون و نایلکس در کشور انجام شده است و انواع کیسه های پلاستیکی را در مدل ها و رنگ های متنوع با بهترین کیفیت تولید می کنند و میتوان انواع نایلکس شیری یا پلاستیک دسته دار سفید، نایلکس شفاف و رنگی، نایلون های دسته موزی و تقویت را به صورت رنگی و سفید سفارش داد.

همچنین تولیدی های پلاستیک زباله نیز این محصول را در رنگ های مختلفی ماننده مشکی، زرد، نارنجی، سفید، قرمز و … تولید می کنند و چون اغلب از جنس پلی اتیلن سنگین تولید می شود از نظر قیمتی بسیار ارزان می باشد.

تولید کیسه های پلاستیکی تجزیه پذیر نیز با قدرت بسیار بالایی با مجهزترین دستگاه ها و با کیفیت ترین چاپ بر روی آن در کشور در حال تولید می باشد و میتوان با قیمت روز نایلکس آن را تهیه نمود.

خرید کیلویی نایلکس تبلیغاتی

خرید کیلویی نایلکس تبلیغاتی

به طور کلی قیمت نایلون و نایلکس به صورت کیلویی و فله ای ارزان تر از انواع بسته بندی شده های آن می باشد زیرا تولید کننده از نیروی انسانی، ابزار و زمان کمتری محصول تولید شده را به صورت فله ای که معمولا در کیسه های 25 کیلویی می باشد بسته بندی می کند.

قیمت نایلکس تبلیغاتی به صورت عمده و خرید کیلویی نیز از قیمت بسیار خوبی برخوردار بوده و مشتریان می توانند آن را با قیمت امروز نایلکس به علاوه قیمت چاپ ارزان و با کیفیت روی آن برای فروشگاه خود سفارش دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *