فروش نایلون تجزیه پذیر

فروش نایلون تجزیه پذیر ، از طریق نمایندگی های معتبر خرید و فروش انواع نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر در سراسر ایران در دست انجام می باشد و کارخانه هایی که نمایندگی ندارند، خود به صورت مستقیم این محصولات را از کارخانه ها ارسال می کنند.

کیسه های زیست تخریب پذیر

نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر چیست؟

کیسه گیاهی

به طور کلی پلاستیک زیست تخریب پذیر، موادی هستند که با وارد شدن به محیط به طور طبیعی تجزیه می شوند و این؛ به این علت قابل دستیابی هست که میکروارگانیسم های موجود در محیط زیست قادر به تجزیه ساختارهای پلاستیک زیست تخریب پذیر می باشند و در نتیجه در مقایسه با پلاستیک های معمولی که در محیط زیست رها می شود سازگار ترند.

نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر می تواند از مواد زیستی تهیه شود؛ امروزه بسیاری از مواد گیاهی در ساخت نایلون و نایلکس تجزیه پذیر مفید هستند و تولید کنندگان می توانند با استفاده از گیاهان، نشاسته ها، روغن ذرت و یا برخی مواقع از پوست های مرکبات در محصولات خود استفاده کنند.
این بدان معناست که ما دیگر نیازی به استفاده از کیسه های شیمیایی و سنتی نداریم.

کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر را از موادی تهیه می کنند که از یک منبع طبیعی ساخته می شود؛ بنابراین خطرات تجزیه کمتری در طبیعت دارد.

انواع نایلون های موجود در بازار

فروش نایلون تجزیه پذیر

  • نایلون فروشگاهی
  • نایلون های گلخانه ای
  • نایلون های حبوباتی نایلون های شیرینگی
  • نایلون های چاپی بسته بندی
  • نایلون های حبابدار
  • نایلون های عریض
  • نایلون های مواد پتروشیمی

تکنولوژی های تولید نایلون یا همان فیلم های پلی اتیلنی یکی از ساده ترین تکنولوژی های تولید در داخل ایران است که به آسانی قابل دسترس هستند.

تولید نایلون یکی از مهمترین اکتشافات قرن بیستم شمار می‌رود.

این ماده شیمیایی یکی از مهمترین، مقاوم ترین و انعطاف پذیر ترین موادی است که امروزه در اختیار بشر قرار گرفته است.

امروزه نایلون های بر پایه ی مواد گیاهی و مواد پلیمری غیر نفتی تولید می‌شوند که با نام نایلون های تجزیه پذیر در بازار به فروش می‌رسند. قیمت خرید نایلون تجزیه پذیر در کارخانه های تولیدی و نمایندگی ها بسیار پایین تر از بازار می باشد.

فرآیندها و روش های تولید نایلون های تجزیه پذیر خوشبختانه امروزه در ایران بسیار رایج و پرطرفدار است و تولید این محصولات با فرآیندها و تکنولوژی های مدرن و پیشرفته کاری بسیار آسان است.

از این رو قیمت فروش این محصولات در بازار نسبت به گذشته پایین تر است.

فروش نایلون تجزیه پذیر

فروش نایلون تجزیه پذیر

موارد مصرفی نایلون تجزیه پذیر در صنایع مختلف بسیار زیاد است .

تولید این محصولات با فرمولاسیون های مختلف در کارخانه های بسیار زیادی در ایران رایج است که بهترین نوع آن کیسه های گیاهی می باشد.

این محصولات در طرح ها و مدل های مختلف به بازار وارد می شوند و مشتریان می توانند این محصولات را به صورت سفارشی و چاپی تهیه نمایند.

فروش نایلون تجزیه پذیر از طریق سایت بازار فروش نایلون و نایلکس در ایران به صورت عمده انجام پذیر است.

لذا مشتریان و متقاضیان گرامی این محصولات می توانند با مشاورین مجموعه ما در ارتباط بوده و نسبت به خرید محصولات اقدام نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *