وارد کننده نایلون تجزیه پذیر

وارد کننده نایلون تجزیه پذیر ، محصولاتی با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب از طریق بازرگانی های متعدد و سایت های فروش اینترنتی به مشتریان ارائه می داد که با رشد روز افزون کیسه های زیست تخریب پذیر داخلی و تولید انبوه آن در کشور واردات این محصولات کم رنگ شده و وارد کنندگان بیشتر به فکر صادرات این محصولات به کشور های دیگر هستند.

سایت فروش نایلون تجزیه پذیر

همانطور که می دانید امروزه استفاده از نایلون در زندگی های روزمره و همچنین در فعالیت های صنعتی مختلف به وضوح دیده می شود.

استفاده از نایلون ها روز به روز در حال افزایش است به گونه ای که ایران جزء ده کشور عمده مصرف کننده نایلون در جهان محسوب می شود.

از این رو باید در زمینه حفظ محیط زیست و تجزیه این محصولات تلاش‌های انجام پذیرد.

کیسه های زیست تخریب پذیر با دو نوع کمپوست و زیست تخریب اکسو به طور گسترده در دنیا تولید می شوند که خوشبختانه دانشمندان ایرانی؛ فرمول ساخت هر دوی آنها را بدست آورده اند و این محصول را در کارخانه های نایلون و نایلکس تجزیه پذیر در ایران تولید می کنند.

جالب است بدانید دانشمندان آمریکایی به نوعی نایلون دست پیدا کرده اند، و آن را وارد عرصه تولید ساختند که بعد از یک ساعت حرارت دیدن به مولکول های سازنده اولیه خود تبدیل می شود، می تواند دوباره به صورت بازیافتی به چرخه تولید برگردند و به عنوان نایلون دوباره مورد استفاده قرار گیرند اما به دلیل بالا بودن قیمت تمام شده هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است.

این نایلون ها کاملا قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد هستند و همچنین فاقد پترولیوم هستند و می توانند توسط موجودات زنده دیگر تجزیه شوند. کشف دانشمندان آمریکایی می‌تواند در زمینه مصرف نایلون و بازیافت آن در محیط زیست دگرگونی هایی را ایجاد کند.

مزیت های نایلون تجزیه پذیر

وارد کننده نایلون تجزیه پذیر

مزیت های تولید نایلون های تجزیه پذیر امروزی که طبق تکنولوژی های مدرن در حال انجام هستند، نسبت به نایلون های تولید شده در روش های قدیمی بسیار رایج و تایید شده است.

برخی از این مزیت ها به شرح زیر می باشد:

  • هزینه انرژی کمتر و مناسب تر نایلون های تجزیه پذیر
  • سازگار بودن نایلون های تجزیه پذیر با محیط زیست
  • بازیافت سریع نایلون های تجزیه‌پذیر توسط اکثر موجودات زنده
  • کاهش زمان تولید این محصولات

صادرات نایلون تجزیه پذیر

صادرات نایلون و نایلکس تجزیه پذیر

همانطور که گفته شد نایلون های تجزیه پذیر در کشورهای مختلف با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در حال تولید می‌باشند.

قیمت عرضه محصولات در بازار های بین المللی به گونه ای است که اکثر وارد کننده های کشور های مختلف تمایل نشان می دهند که این محصولات را با قیمت های ارزان تر وارد نموده و نسبت به تولیدات داخلی خودشان، آن ها را با قیمت ارزان تری در اختیار مشتریان قرار دهند.

کشور ایران یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کیسه های زیست تخریب پذیر می باشد و کارخانه های زیادی این محصولات را با کیفیت و استاندارد های جهانی تولید می کنند و با قیمت های رقابتی در بازار صادرات حضور دارند.

و همچنین تولیدکنندگان نایلون تجزیه پذیر در ایران، این محصولات را با قیمت های پایین تر نسبت به تولیدات خارجی در سطح بازار پخش می نمایند.

قیمت فروش نایلون های تجزیه پذیر

فروش کیسه های گیاهی تجزیه پذیر

 

در ایران خوشبختانه امروزه روند تولید نایلون های تجزیه پذیر از طریق مواد اولیه پلیمری و گیاهی بسیار رایج و پرطرفدار است.

اما هنوز خیلی از مصرف کنندگان اطلاعاتی از کارخانه های تولیدی آن در کشور ندارند و در صورت نیاز به فکر واردات آن از کشور های دیگر می باشند. به عنوان نمونه این مجموعه یکی از کارخانه های بزرگ تولید نایلون و نایلکس پایه گیاهی در کشور در حال فعالیت می باشد.

قیمت فروش نایلون تجزیه پذیر تولید شده در کارخانه های ایرانی بسته به کیفیت این محصولات در رنج های مختلفی انجام می پذیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *