کیسه زباله نازک نایلکس نام مستعار فیلم های تولیدی بر پایه پلی اتیلن سنگین (HDPE) می باشد. این دسته از فیلم های تولیدی به نسبت پلی اتیلن های سبک دارای انعطاف کم تر، ضربه پذیری بیشتر ،شکنندگی بالاتر و شفافیت کمتر می باشد. فروشگاه های مواد غذایی، میوه فروشی ها و … بسیار از این کیسه ها استفاده می کنند که به اصطلاح به آنها نایلکس رکابی یا نایلکس دسته دار می گویند.

پخش انواع کیسه زباله نازک

موارد استفاده کیسه زباله

موارد استفاده کیسه زباله قطعا تا به حال به این نکته توجه کرده اید که کیسه های زباله در رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند، اما ممکن است با خودتان فکر کرده باشید که این رنگ ها معنا و مفهوم خاصی نداشته و صرفا بسته به کارخانه و یا شرکتی که آن را تولید کرده متفاوت است.

اما باید بدانید که رنگ کیسه های زباله تصادفی نبوده و هر کدام کاربرد مخصوص به خودش را دارد. به نظر شما رنگ های مختلف پلاستیک زباله به چه معناست؟ در این مطلب قصد داریم تا در مورد این موضوع توضیح دهیم.

رنگ مشکی: کیسه های زباله به رنگ مشکی شاید بیشتر از مابقی رنگ ها به چشم شما خورده باشند. این رنگ برای مصارف خانگی، اداری و … کاربرد دارد. از ویژگی آن ها می توان به این مورد اشاره کرد که شفاف نیستند.

و محتویات داخل آن ها مشخص نیست و معمولا برای زباله های غیر عفونی و غیر قابل بازیافت استفاده می شوند.از این کیسه ها برای مواد تجزیه پذیر مانند زباله های میوه، سبزیجات و پسماند مواد غذایی استفاده می کنند.

به دلیل اینکه زباله هایی که داخل این کیسه ها قرار میگیرند زیست تخریب پذیر هستند بهتر است خود این کیسه ها نیز از چنین قابلیتی برخوردار باشند تا کمک شایان توجهی به پاکیزگی محیط زیست شود.

این رنگ برای انواع زباله های خشک و قابل بازیافت استفاده می شود. مانند انواع کاغذ، بطری، کارتن و… همچنین برای مصارف خانگی نیز مناسب هستند. همانطور که می دانید بهتر است تا حد امکان تفکیک زباله در منازل انجام شود تا پس از آن تجزیه و بازیافت آن ها با سهولت بیشتری امکان پذیرد.

فروش انواع کیسه زباله نازک

فروش انواع کیسه زباله نازک کیسه زباله صورتی مراکز فروش نایلکس و لیست کارخانه های تولید کیسه پلاستیکی سوال خریداران نایلون و نایلکس میباشد که همیشه سعی دارند بهترین تولید کننده و فروشندگان عمده را شناسایی کرده و با کیفیت و قیمت روز نایلکس سفارشات خود را خریداری کنند تا از این طریق جوابگوی مشتریان خود باشند.

کیسه زباله وارداتی نایلکس در انواع مختلفی اعم از دسته دار رکابی، نایلکس دسته موزی، پلاستیک دسته دار سفید، دستکش یکبار مصرف، کیسه فریزر، کیسه زباله که به صورت فله و بسته بندی شده در سایزهای مختلف تولید شده و در بازار عرضه میشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *