کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر

کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر چگونه ساخته میشود؟ مواد اولیه پلاستیک زیست تخریب پذیر چیست؟ چرا باید جایگزینی برای کیسه های پلاستیکی داشته باشیم؟ امروزه از مواد پلاستیکی به یک مواد همه کاره نام میبرند و این به خاطر کاربرد آن در صنعت، از قطعات هواپیما تا قلم و انواع کیسه های پلاستیکی دیگر وابسته به این مواد میباشد؛ اما استفاده از آنها همیشه یک اضطراب را به همراه داشته است و آن این است که پلاستیک ها از مواد شیمیایی مصنوعی هستند که با دنیای ما بیگانه بوده و به خوبی در طبیعت تجزیه نمیشوند.

کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر

زیست تخریب پذیر یعنی چه؟

تعریف ساده ای برای زیست تخریب پذیر است: کالا یا موادی که بدون ایجاد صدمه به مواد موجود در طبیعت در آن تجزیه میشود و از نظر منافع زیست محیطی در زمان کمتری به بخشی از آن تبدیل میشود.

برای مثال وقتی یک ماده با آب، دی اکسید کربن و سایر مواد معدنی دیگر مخلوط می شود به صورت یکپارچه در خاک حل شده و هیچ سمومی از آن باقی نمی ماند.

زیست تخریب پذیر

پولیمرهای زیست تخریب پذیر چگونه ساخته می شود؟

به طور گسترده پولیمرهای زیست تخریب پذیر و دوستدار محیط زیست در دو نوع قرار دارد:

  • بیوپلاستیک ها که از مواد طبیعی ماننده ذرت ساخته شده است.
  • زیست تخریب پذیر اکسو که از مواد پتروشیمی و شیمیایی برای تجزیه پذیری استفاده شده است.

پولیمرهای تجزیه پذیر بر پایه گیاهی با یک عمل بیولوژیکی توسط میکرو ارگانیسم ها خورده شده و باعث شکسته شدن پولیمرهای آن شده و در نهایت در مدت زمان کمی در خاک و آب دریا حل می شود و زیست تخریب پذیر پولیمری از افزودنی چون ریورت،پس از مدتی باعث شکسته شدن ملکول های پولیمر شده و آن را به مواد ریزتر تبدیل کرده و از بین میبرد.

متاسفانه امروز شاهد آلودگی های پلاستیکی در اوج آن هستیم و تولید پلاستیک های تجزیه پذیر و جایگزینی آن با پلاستیک های معمولی پادزهری عالی برای این موضوع هستند.

پولیمرهای زیست تخریب پذیر

خط تولید نایلون تجزیه پذیر در ایران

خرید پلاستیک های زیست تخریب پذیر و گیاهی از طریق کارخانه های تولیدی و نمایندگی های آن به صورت حضوری و مجازی امکان پذیر میباشد و مراکز معتبر تولید این محصولات با مدرن ترین دستگاه ها، این محصولات را با کیفیت عالی و قیمت ارزان برای خریداران عرضه می کنند.

خوشبختانه تولید کیسه های تجزیه پذیر در ایران رو به افزایش است و به علت کیفیت و مقاومت آن و خدمات چاپ برای کیسه های تبلیغاتی تجزیه پذیر با کیفیت خوب خریداران آن را روز به روز بیشتر کرده است.

خط تولید نایلون تجزیه پذیر

علت جایگزینی کیسه های پلاستیکی و زیست تخریب پذیر

به خاطر مصارف گوناگون پلاستیک در زندگی انسان ها حجم زیادی از این محصولات تولید شده و خلاصی از آن را بسیار دشوار کرده است به طوری که درصد کمی از آن به خصوص کیسه های پلاستیکی بازیافت شده و این به دلیل آن است که هر گونه ای از آنها با فرایند متفاوتی تولید شده و تفکیک و بازیافت آنرا پر هزینه و سخت کرده است.

و همچنین سوزاندن آن باعث ازاد شدن گازهای سمی و گلخانه ای شده و در نهایت آسیب های زیان باری برای زمین و گرم شدن آن به همراه دارد.

تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر کمک شایانی جهت مقابله با آلودگی های ناشی از کیسه های شیمیایی دارد.

جایگزینی کیسه های پلاستیکی

خرید عمده کیسه پلاستیکی زیست تخریب پذیر

کارخانه های تولیدی نایلون تجزیه پذیر در ایران با تولید انبوه کیسه های زیست تخریب پذر؛ آن را با قیمت های باور نکردنی در کشور توزیع میکنند و یقینا خریداران در خرید عمده از تخفیفات ویژه ای برخوردار خواهند شد و توصیه ما در خریدهای عمده، سفارش مستقیم آن از کاخانه های تولیدی میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *