فروش کیسه های گیاهی تجزیه پذیر

فروش کیسه های گیاهی تجزیه پذیر در بازار ایران رو به افزایش است و این به دلیل آگاهی اجتماعی و قوانین وضع شده در خصوص خرید کیسه های پایه گیاهی و زیست تخریب پذیر در جهان و کشور ایران است .
تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر باید با استانداردهای داخلی و خارجی همراه باشد و کیفیت مطلوب با مواد درجه یک را داشته باشد . از این رو تهیه این محصولات از جای معتبر امری بدیهی است .

فروش کیسه های گیاهی

تولید کیسه های تجزیه پذیر گیاهی

کیسه های تجدید پذیر گیاهی راه حلی مناسب برای جایگزینی با کیسه های سنتی و پلاستیکی میباشد به خاطر این موضوع در جهان از اهمیت زیادی برخوردار است .
تولید نایلکس های تجزیه پذیر با پایه گیاهی برگرفته از تکنولوژی های نوین در این کارخانه تولیدی انجام میشود که توانسته است با افراد مجرب و جمعی از اساتید دانشگاه اقدام به ساخت این محصولات با بهترین کیفیت ممکن را به مرحله تولید انبوه برساند .

تولید کیسه پلاستیکی با جدید ترین طرح ها

تفاوت کیسه های زیستی ( با پایه گیاهی ) و کیسه های زیست تخریب پذیر (با پایه شیمیایی )

کیسه های زیست تخریب پذیر biodegradeable از افزودنی های شیمیایی برای تجزیه سریعتر استفاده می شود بطوری که این افزودنی ها باعث شکسته شدن و به این معنا که به مواد شیمیایی ساده تر تبدبل شود که این عمل با نور ، هوا و آب اتفاق می افتد .

اما کیسه های زیستی compostable با ترکیب مواد گیاهی ساخته میشود که در این عمل تجزیه مواد به روش های بیولوژیکی جذب مولوکول ها یا قطعات مولوکولی از طریق متابولیسم میکرو ارگانیسم ها میشود .
هر دو آنها از پلاستیک های سنتی بهتر است ولی کارشناسان معتقدند که کیسه های گیاهی با طبیعت سازگار است و براحتی با مواد خوراکی دیگر کمپوست شده به به طبیعت باز میگردد .
اما تامین این مواد گیاهی که اغلب از نشاسته می باشد کار آسانی نیست از این جهت از کیسه های زیست تخریب پذیر پولیمری نیز استقبال می شود .
قیمت فروش کیسه های گیاهی در کشور ایران چندان تفاوتی با کیسه های زیست تخریب پذیرمعمولی ندارد و توصیه می شود از کیسه های گیاهی استفاده شود .

کیسه های زیستی یا زیست تخریب پذیر

کیسه های تجدید پذیر گیاهی در بازار ایران

در بازار ایران خرید و فروش کیسه های تجدید پذیر رو به افزایش است اما تا رسیدن به هدف جایگزینی آن با کیسه های نفتی فاصله زیادی است .
اکثر خرید های کیسه های تخریب پذیر از جانب فروشگاه های بزرگ، ادارات، رستوران ها، برخی داروخانه ها و … انجام می شود اما باید به این نکته توجه داشت که بخش عظیمی از خرده فروشان از محصولات پولیمری استفاده می کنند که بیشتر آن به خاطر عدم آگاهی اجتماعی و قانونی آن می باشد .
با اطلاع رسانی از جانب رسانه ها و آگاهی های اجتماعی از جانب مسئولین میتواند کمک شایانی در بکارگیری کیسه های تجزیه پذیر در جامعه شده که در نهایت به حفظ محیط زیست و سلامت انسانها منجر می شود .

کیسه های گیاهی بر پایه ذرت

کارهایی که پلاستیک های تجزیه پذیر می توانند در زمین انجام دهند

پلاستیک های تجزیه پذیر میتوانند تاثیر مثبتی روی سیاره داشته باشند از جمله آنها :

  • اول اینکه هر چیزی که باعث شود مواد پتروشیمی کمتری استفاده شود بسیار حائز اهمیت است و سوخت های فسیلی به مدت طولانی ادامه نخواهند یافت
  • بیشتر پلاستیک های زیستی از مواد اولیه ذرت تشکیل شده اند که برای تولید آن از انرژی کمتری استفاده می شود و با تجزیه شدن آن به طور طبیعی 70 درصد گازهای گلخانه ای کاهش می یابد .
  • همچنین بسیاری از کشورها برای کیسه های اصلاح شده کمپوست خانگی و شهری قرار داده اند که این عمل در اجرا در تمامی کشورها میتواند پیروزی بزرگی برای محیط زیست باشد .

نایلکس فروشگاهی تجزیه پذیر

فروش کیسه های گیاهی

فروش کیسه های گیاهی در این مجموعه با قیمت کارخانه می باشد و شما می توانید تمامی خدمات کیسه های فروشگاهی با هر سایز و حجمی با چاپ های سفارشی را در این مجموعه خریداری کنید .
همچنین کیسه های زباله گیاهی و زیست تخریب پذیر یکی از محصولات دیگر این مجموعه بوده و تمامی استاندارد ها در ساخت آن رعایت شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *