تولید نایلون تجزیه پذیر

بزرگترین خط تولید نایلون تجزیه پذیر با تکنولوژی آزبیو ، اولین تولید کننده کیسه های زیست تخریب پذیر با پایه گیاهی در ایران می باشد که با تجهیزاتی مدرن در جهت تولید فیلم های زیست تخریب پذیر، مالچ کشاوورزی و سفره یکبار مصرف اقدام کرده است.

بزرگترین خط تولید نایلون تجزیه پذیر

تکنولوژی آزبیو

آزبیو (AZBIO) متعهد به ایجاد یک صنعت علمی در سطح بالا می باشد که یکی از شاخه های آن نوآوران علوم زیستی و سازمان های تجاری پیشرو است که همکاری می کند نو آوری پیشرفت کند و اطمینال حاصل کند که تحولی در زندگی و نوآوری صرفه جویی در مردم ایجاد کند.
آزبیو یک تکنولوژی اختصاصی مبتنی بر تکنولوژی نانو می باشد.

ساخت محصولات گیاهی زیست تخریب پذیر آزبیو در مقایسه با پلاستیک های معمولی و نفتی برتری های خود را دارد. علاوه بر اینکه این محصولات تجزیه پذیر هستند اثر مخرب اکسو و دیگر پلاستیک ها را ندارند و همچنین آزبیو در محیط طبیعی از طریق باکتری ها تجزیه می شود و اثر مثبتی بر روی کود میگذارد.
محصولات پلاستیکی بعد از صدها سال تجزیه شدن باز هم بعد از تجزیه خاک، آن قسمت را تا ده ها سال تخریب می کند که همه این مشکلات برای پلاستیک های تجزیه پذیر با آزبیو قابل حل می باشد.

تولید نایلون با تکنولوژی آزبیو

قیمت خرید نایلون تجزیه پذیر

قیمت خرید نایلون تجزیه پذیر در کارخانه تولیدی بسیار اقتصادی و به صرفه است. با توجه به اینکه پولیمرهای گیاهی مصرفی این محصولات از نایلون های معمولی گران تر است اما این شرکت با تولید انبوه قیمت این محصولات را گاها” پایین تر از  نایلون های معمولی قرار داده است تا نایلون های گیاهی را ماننده کشور های دیگر جایگزین نایلون های سنتی کند.

تولید کننده نایلکس فروشگاهی در تهران

 بزرگترین خط تولید نایلون تجزیه پذیر با تکنولوژی آزبیو

این کارخانه تولیدی از این جهت یکی از بزرگترین خط تولید نایلون تجزیه پذیر به شمار می رود که تمامی دستگاه های خود را صرف تولید نایلون های تجزیه پذیر کرده و با تکنولوژی آزبیو منحصر به فرد است که توانسته است با این تکنولوژی نه تنها تمامی خواص پلاستیک از جمله استحکام و انعطاف پذیری را داشته باشد بلکه در راستای حفظ محیط زیست قدم های خوبی بردارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *